WELCOME TO MY GALLERY
Browse »Home » , » راديو محطة مصر بث مباشر Radio Mahatet Masr

راديو محطة مصر بث مباشر Radio Mahatet Masr




معلومات عن ازاعه راديو محطه مصر

راديو محطة مصر اذاعة مصرية من مصر لكل العرب في مصر و خارج مصر احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف عملها اسامة منير علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر و عشان كده احنا  اذاعة شبابية فيها اجدد و كل الاغاني العربية اسكتشات كوميدية مايتوصاش Talk show هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها سمعتها - لا - تبقي ما تعرفهاش و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر  عيش جو مصر بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك وغنوتنا لازم تبقي غنوتك لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3 محطتنا محطتك ( محطة مصر عيش جو مصر )

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Post a Comment

Label

 
Kerangka Template by creating website » Template modify by panjz online